2019-2020

OSTEGUN BEREZIA!!!!

AUPA AUPA LAGUNAK!!!!

OSTEGUNA IRITSI DA!!! BAI, BERRIZ OSTEGUNA!!

BAINA GAURKO OSTEGUNA, OSTEGUN BEREZIA DUGU!

OPOR AURREKO AZKEN OSTEGUNA!

BADUGU GOGO PIXKAT OPORRAK HARTZEKO EZTA? BA NOSKI! ONGI MEREZITAKO OPORRAK IZANGO DITUZUE ORAINGOAN BEHINTZAT!

IKASTURTEKO AZKEN TAILERRAK JARRIKO DITUGU BAINA EZ TRISTATU… BUELTAN BERRIRO IZANGO DITUGU!

BA BETI BEZALA… HARTU PATXADAZ ETA AUKERATU GEHIEN GUSTATZEN ZAIZUENA HASTEKO.

ONDO ONDO PASA LANEAN ETA….

ONDO ONDO PASA OPORRAK!!!!

MUXU ERRRALDOI BAT BAKOITZARENTZAT!!

  1. ZENTZUMEN TAILERRA   
  2. PSIKOMOTRIZITATEA
  3. ESPERIMENTUA
  4. DANTZA
  5. IPUINA

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean.

 

AUPA AUPA LAGUNAK!!!

¡¡HA LLEGADO EL JUEVES!!! ¡SÍ, DE NUEVO EL JUEVES!

¡PERO HOY ES UN JUEVES ESPECIAL!

¡EL ÚLTIMO JUEVES ANTES DE VACACIONES!

TENEMOS MUCHAS GANAS DE DISFRUTAR DE LAS VACACIONES, ¿NO? ¡CLARO QUE SÍ! ¡COMO SIEMPRE,  TENDRÉIS UNAS VACACIONES MUY MERECIDAS!

VAMOS A PONER LOS ÚLTIMOS TALLERES DEL CURSO, PERO NO NOS ENTRISTEZCAMOS.

PUES, COMO SIEMPRE, TÓMALO CON CALMA Y ELIGE LO QUE MÁS TE GUSTE PARA EMPEZAR.

DIVIÉRTETE TRABAJANDO.

DIVIÉRTETE EN VACACIONES!!!!

¡UN BESO PARA CADA UNO!

  1. JUEGO DE LOS SENTIDOS (Zentzumen tailerra)
  2. TALLER DE COCINA (Sukaldaritza tailerra)
  3. TALLER DE PSICOMOTRICIDAD (Psikomotrizitate tailerra)
  4. EXPERIMENTO (Esperimentua)
  5. BAILE (Dantza)
  6. CUENTO (Ipuina)

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación.

2019-2020

MUSIKAREKIN AIOOO

Kaixo ekipo. Iritsi zaigu eskolako azken astea, eta horrekin batera musika saioak ere amaituko dira. Zuek ere hondartzara juteko desiatzen egongo zarete ezta? Gu bai 😊. Espero dugu gustura egon izana partekatutako lanekin. Hemendik aurrera zuen esku gelditzen da musikarekin gozatzea eta ikastea. Laister arte…

Hauek izango dira proposatuko dizkizuedan azkenengo hiru kantak.

Hola equipo. Ha llegado la hora de despedirnos, llega el verano y con ello las vacaciones que seguro estáis deseando de disfrutad en la playa. Nosotros si! Espero que hayáis disfrutado con las propuestas que os hemos hecho. Ahora os toca a vosotros disfrutad de ella. 

Estas son las ultimas tres propuestas de este curso.

Dantza errumaniarra, eskuekin dantzatzeko. ALUNELUL/Baile Rumano, para bailar con las manos.

 

Patxitoaren kantua

 

Tximeleta txita pun

 

Hurrengo ikasturtea arte. Hasta el curso que viene🧒🧒

2019-2020

Summer time!

Hello!

Udarako oporrak iritsi zaizkigu!

Gaurko proposamena, SUMMER (udara) gaiarekin lotuta dago. Ia gustatzen zaizuen!

 

 

 

 

 

 

 

BYE!!!!!

2019-2020

PIRATEK EKAITZA IZANGO OTE DUTE?

PIRATAK ITSASONTZIAN ITSASO ZABALEAN DABILTZANEAN EGURALDIARI ASKO BEGIRATZEN DIOTE. EKAITZ BAT ETORRI ETA, KONTUZ!!!! INOR ITSASORA EZ ERORTZEKO!

HORRETARAKO EGURALDIA BEGIRATZEN LAGUNDUKO DIEGU GAURKOAN.

HORRETARAKO, LEIHORA, BALKOIRA EDO KALERA ATERAKO GARA ETA ADI-ADI ZERURA BEGIRATUKO DUGU. 

ONDOREN, KAPITAINARI LAGUNTZEKO, TAULA BATEAN AZALDUKO DUGU ASTE GUZTIKO EGURALDIA.

BERAZ, LEHENENGO, ASTEKO EGUNAK IDATZIKO DITUGU, ASTELEHENA, ASTEARTEA, ASTEAZKENA, OSTEGUNA, OSTIRALA, LARUNBATA, IGANDEA.

Cuando los piratas navegan en alta mar miran mucho el tiempo. ¡¡Una tormenta!!! ¡¡¡¡¡Cuidado!!!! ¡Que nadie caiga al mar!

Para ello, hoy les ayudaremos a observar el tiempo.

Para ello, saldremos a la ventana, al balcón o a la calle y miraremos atentamente al cielo.

A continuación, para ayudar al capitán, mostraremos en una tabla el tiempo de toda la semana.

Así que primero escribiremos los días de la semana, lunes, martes, miércoles, jueves, viernes, sábado, domingo.

 

EGUNERO OSATZEN JOANGO GARA, EGITEN DUEN EGURALDIAREN MARRAZKIA EGINEZ.

Lo iremos completando todos los días, dibujando el tiempo que hace.

ETA IDAZTEKO GOGOA BADAUKAGU ZEHAZTASUN GEHIAGO JARRIKO  DITUGU. 

Y si tenemos ganas de escribir, pondremos más detalles.

   

EDO… NAHIAGO BADUZE, JARRI 4 EDALONTZI EGUZKIA, OSTARTEA, LAINOTUA ETA EURIA MARRAZKIEKIN.

O si lo prefieres, pon 4 vasos de sol, alojamiento, nublado y lluvia con dibujos.

BEGIRATU EGUNERO EGURALDIA ETA SARTU DAGOKION EDALONTZIAN GARBANTZU, KANIKA, MAKARROI,…  BAT.

Mira todos los días el tiempo y mete en el vaso correspondiente un garbanzo, una canica, un macarrón.

ASTEA BUKATZEAN KONTATUKO DITUGU MAKARROIAK ETA TAULAN JARRIKO DITUGU KAPITAINAK ONDO ULERTZEKO.

Al final de la semana contaremos los macarrones y los pondremos en la tabla para entender bien a los capitanes.

BUKATZEKO, BEGIRATU ZENBAKIEI ETA ERANTZUN…

ZEIN EGURALDI EGIN DU GEHIEN?

ZEIN EGURALDI EGIN DU GUTXIEN?

ZEIN EGUNETAN EGIN DU BERDIN?

Para terminar, mira los números y contesta.

¿Qué tiempo ha hecho más?

¿Qué tiempo ha hecho menos?

¿Qué día lo hizo igual?

   

GOGORATZEN OLERKI HAU???

¿Recordais este poema?

 

HEMEN DITUZUE ASTEKO EGUNAK GOGORATZEKO BI ABESTI…

Aqui teneis dos canciones para recordar los nombres de los dias de la semana 

https://youtu.be/zB2K6Gf_u-Y

 

 

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

2019-2020

PIRATEN EGURALDIA

PIRATEK EGURALDIARI ASKO BEGIRATZEN DIOTELA ESAN DUGU.  ETA ZUEI ZE EGURALDI DA GEHIEN GUSTATZEN ZAIZUENA? AUKERATU HAUETAKO PROPOSAMEN BAT ETA EKIN. 

NAHI BADEZUE GERO ARGAZKITXO BAT BIDALI GUK IKUSTEKO. ANIMO ARTISTAK!!

EGUZKIA

     

 

           

OSTADARRA

         

EURIA

   

                         

HEMOS DICHO QUE LOS PIRATAS MIRAN MUCHO EL TIEMPO. A VOSOTROS CUAL ES EL TIEMPO QUE MAS OS GUSTA? ELEGIR UNA DE ESTAS PROPUESTAS Y MANOS A LA OBRA.

SI QUERÉIS PODÉIS ENVIARNOS UNA FOTO PARA QUE PODAMOS VER VUESTROS TRABAJOS. ANIMAROS ARTISTAS!!

 

 

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

2019-2020

PASAHITZA PIRATEKIN…

PIRATAK, MAPAK IRAKURTZEN OSO ONDO JAKIN BEHAR ZUTEN ALTXORRA BILATZEKO, GAURKO HONETAN, EA NOLA MOLDATZEN GAREN LETREKIN…

SAIATU ETA EA ASMATZEN DUZUEN… 

ANIMO!!

Los piratas tenian que saber bien leer los mapas para buscar el tesoro. A ver como andamos con las letras…

Intentarlo!!

HITZEKIN JOLASEAN

ZE?? OSO ZAILA IZAN AL DA??

LASAI, ORAIN OPORRAK IZANGO DITUGU!! 

ONDO PASA ETA DESKANTSATU!!

¿Ha sido muy dificil??

¡Bueno, no pasa nada. tenemos vacaciones!

¡Pasarlo bien y descansar!

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

 

2019-2020

ARIKETA FISIKOA

KAIXO LAGUNAK:

HEMEN GATOZ BESTE YOGA SAIO BATEKIN. ORAINGO HONETAN TXIMELETEN IPUIN MAGIKOAREKIN EGUZKIA, EURIA, HAIZEA ETA ERROMAKO ZUBIA AGURTUKO DITUGU. ONDO PASA!!

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

EJERCICIO FÍSICO

HOLA AMIGAS:

AQUÍ VENIMOS CON OTRA SESIÓN DE YOGA. ESTA VEZ CON EL CUENTO DE LAS MARIPOSAS MÁGICAS SALUDAREMOS AL SOL, A LA LLUVIA, AL VIENTO Y AL ARCO IRIS. PASARLO BIEN!!

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

2019-2020

OSTEGUNA, OSTEGUNA!!!

KAIXO KUADRILA!!!

ZER MODUZ ZAUDETE? OPORRAK GERTURATZEN ARI DIRA EZTA?

BAINA, ORAINDIK 2 ASTE FALTA ZAIZKIGU ETA EGURALDI KAXKAR HONEKIN ETXEAN GEHIAGO EGOTEKO AUKERA IZANGO DUZUENEZ, AGIAN ANIMATZEN ZARETE TAILERREN BAT EGITERA.

BA… BADAKIZUE, BETI BEZALA…, BEGIRATU ONDO, AUKERATU ZERREKIN HASI ETA… EKIN!!!

  1. ZENTZUMEN TAILERRA 
  2. SUKALDARITZA TAILERRA
  3. PSIKOMOTRIZITATEA 
  4. ESPERIMENTUA 
  5. DANTZA  
  6. IPUINA

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean.

 

¡HOLA CUADRILLA!!!

¿CÓMO ESTAIS? SE ACERCAN LAS VACACIONES, ¿NO?

PERO TODAVÍA NOS QUEDAN 2 SEMANAS Y CON ESTE TIEMPO, SEGURO QUE ESTAIS MÁS EN CASA, POR LO QUE QUIZÁS OS ANIMÉIS A HACER ALGÚN TALLER.

¡¡YA SABÉIS, COMO SIEMPRE…, MIRAD BIEN, ELEGID CON QUE EMPEZAR Y MANOS A LA OBRA!!

  1. JUEGO DE LOS SENTIDOS (Zentzumen tailerra)
  2. TALLER DE COCINA (Sukaldaritza tailerra)
  3. TALLER DE PSICOMOTRICIDAD (Psikomotrizitate tailerra)
  4. EXPERIMENTO (Esperimentua)
  5. BAILE (Dantza)
  6. CUENTO (Ipuina)

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación.

 

 

 

 

2019-2020

DILIN DALAN MUSIKAREKIN DANTZAN 🎶

Aupa kuadrila, zer moduze zaudete? Azken txanpari heltzeko prest? Gu oraindik gogotsu jarraitzen dugu eta horregatik abesti hauekin disfrutatuko duzuelakoan gaude.

Hola Kuadrila, que tal estáis? Preparados para la recta final? Nosotros seguimos con ganas, por eso, os traemos estas canciones con las que estamos seguros que lo vais a pasar muy bien.

Sopranoa eta koroa bereizteko abestia da ondorengoa. Habanera bat, Carmen izenekoa. /La siguente canciones el una Habanera llamada Carmen con la que podréis diferenciar el coro y la soprano.

 

Dantza egiteko gogoa? Dantza hungariar honekin dantzalekuko artistak izango zarete./Quereis bailar? Con esta danza Hungara sereis los artistas de la pista.

 

Bukatzeko erritmoa lantzeko abesti bat uzten dizuet./Para terminar os dejo esta canción con la que podréis trabajar el ritmo.

Ondo segi eta ikusiko gara Getaiko kaleetan 🧒

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen den esperientzia eremuan eragiten du: Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean.

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y comunicación y representación.

2019-2020

Another Tuesday!

Hello!

Hemen gaude beste astearte bat ondo-ondo pasatzeko prest!

Ready? Hasiko al gara berotzen?

 

 

Begiratu hurrengo irudiak eta entzun errima berria. Ia nola egiten duzuen zuek. 

 

Rhyme

 

STORY WORKSHEET 3

 

 

Orain, begiratu fitxa. Hiru lagun daude: Mary, John eta Mike. Hurrengo audioan galdera batzuk egingo dizkizuet.

Ia nola erantzuten duzuen!

 

who’s wearing

 

 

Ondo erantzun dituzue galderak?

 

 

STORY WORKSHEET 4

 

Bueno, eta abestitxo batekin bukatuko dugu, okay?

 

 

Bye!