PIRATAK ITSASONTZIAN ITSASO ZABALEAN DABILTZANEAN EGURALDIARI ASKO BEGIRATZEN DIOTE. EKAITZ BAT ETORRI ETA, KONTUZ!!!! INOR ITSASORA EZ ERORTZEKO!
HORRETARAKO EGURALDIA BEGIRATZEN LAGUNDUKO DIEGU GAURKOAN.
HORRETARAKO, LEIHORA, BALKOIRA EDO KALERA ATERAKO GARA ETA ADI-ADI ZERURA BEGIRATUKO DUGU.
ONDOREN, KAPITAINARI LAGUNTZEKO, TAULA BATEAN AZALDUKO DUGU ASTE GUZTIKO EGURALDIA.
BERAZ, LEHENENGO, ASTEKO EGUNAK IDATZIKO DITUGU, ASTELEHENA, ASTEARTEA, ASTEAZKENA, OSTEGUNA, OSTIRALA, LARUNBATA, IGANDEA.
Cuando los piratas navegan en alta mar miran mucho el tiempo. ¡¡Una tormenta!!! ¡¡¡¡¡Cuidado!!!! ¡Que nadie caiga al mar!
Para ello, hoy les ayudaremos a observar el tiempo.
Para ello, saldremos a la ventana, al balcón o a la calle y miraremos atentamente al cielo.
A continuación, para ayudar al capitán, mostraremos en una tabla el tiempo de toda la semana.
Así que primero escribiremos los días de la semana, lunes, martes, miércoles, jueves, viernes, sábado, domingo.
EGUNERO OSATZEN JOANGO GARA, EGITEN DUEN EGURALDIAREN MARRAZKIA EGINEZ.
Lo iremos completando todos los días, dibujando el tiempo que hace.
ETA IDAZTEKO GOGOA BADAUKAGU ZEHAZTASUN GEHIAGO JARRIKO DITUGU.
Y si tenemos ganas de escribir, pondremos más detalles.
EDO… NAHIAGO BADUZE, JARRI 4 EDALONTZI EGUZKIA, OSTARTEA, LAINOTUA ETA EURIA MARRAZKIEKIN.
O si lo prefieres, pon 4 vasos de sol, alojamiento, nublado y lluvia con dibujos.
BEGIRATU EGUNERO EGURALDIA ETA SARTU DAGOKION EDALONTZIAN GARBANTZU, KANIKA, MAKARROI,… BAT.
Mira todos los días el tiempo y mete en el vaso correspondiente un garbanzo, una canica, un macarrón.
ASTEA BUKATZEAN KONTATUKO DITUGU MAKARROIAK ETA TAULAN JARRIKO DITUGU KAPITAINAK ONDO ULERTZEKO.
Al final de la semana contaremos los macarrones y los pondremos en la tabla para entender bien a los capitanes.
BUKATZEKO, BEGIRATU ZENBAKIEI ETA ERANTZUN…
ZEIN EGURALDI EGIN DU GEHIEN?
ZEIN EGURALDI EGIN DU GUTXIEN?
ZEIN EGUNETAN EGIN DU BERDIN?
Para terminar, mira los números y contesta.
¿Qué tiempo ha hecho más?
¿Qué tiempo ha hecho menos?
¿Qué día lo hizo igual?
GOGORATZEN OLERKI HAU???
¿Recordais este poema?
HEMEN DITUZUE ASTEKO EGUNAK GOGORATZEKO BI ABESTI…
Aqui teneis dos canciones para recordar los nombres de los dias de la semana
*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean
*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación