2019-2020

PIRATEK EKAITZA IZANGO OTE DUTE?

PIRATAK ITSASONTZIAN ITSASO ZABALEAN DABILTZANEAN EGURALDIARI ASKO BEGIRATZEN DIOTE. EKAITZ BAT ETORRI ETA, KONTUZ!!!! INOR ITSASORA EZ ERORTZEKO!

HORRETARAKO EGURALDIA BEGIRATZEN LAGUNDUKO DIEGU GAURKOAN.

HORRETARAKO, LEIHORA, BALKOIRA EDO KALERA ATERAKO GARA ETA ADI-ADI ZERURA BEGIRATUKO DUGU. 

ONDOREN, KAPITAINARI LAGUNTZEKO, TAULA BATEAN AZALDUKO DUGU ASTE GUZTIKO EGURALDIA.

BERAZ, LEHENENGO, ASTEKO EGUNAK IDATZIKO DITUGU, ASTELEHENA, ASTEARTEA, ASTEAZKENA, OSTEGUNA, OSTIRALA, LARUNBATA, IGANDEA.

Cuando los piratas navegan en alta mar miran mucho el tiempo. ¡¡Una tormenta!!! ¡¡¡¡¡Cuidado!!!! ¡Que nadie caiga al mar!

Para ello, hoy les ayudaremos a observar el tiempo.

Para ello, saldremos a la ventana, al balcón o a la calle y miraremos atentamente al cielo.

A continuación, para ayudar al capitán, mostraremos en una tabla el tiempo de toda la semana.

Así que primero escribiremos los días de la semana, lunes, martes, miércoles, jueves, viernes, sábado, domingo.

 

EGUNERO OSATZEN JOANGO GARA, EGITEN DUEN EGURALDIAREN MARRAZKIA EGINEZ.

Lo iremos completando todos los días, dibujando el tiempo que hace.

ETA IDAZTEKO GOGOA BADAUKAGU ZEHAZTASUN GEHIAGO JARRIKO  DITUGU. 

Y si tenemos ganas de escribir, pondremos más detalles.

   

EDO… NAHIAGO BADUZE, JARRI 4 EDALONTZI EGUZKIA, OSTARTEA, LAINOTUA ETA EURIA MARRAZKIEKIN.

O si lo prefieres, pon 4 vasos de sol, alojamiento, nublado y lluvia con dibujos.

BEGIRATU EGUNERO EGURALDIA ETA SARTU DAGOKION EDALONTZIAN GARBANTZU, KANIKA, MAKARROI,…  BAT.

Mira todos los días el tiempo y mete en el vaso correspondiente un garbanzo, una canica, un macarrón.

ASTEA BUKATZEAN KONTATUKO DITUGU MAKARROIAK ETA TAULAN JARRIKO DITUGU KAPITAINAK ONDO ULERTZEKO.

Al final de la semana contaremos los macarrones y los pondremos en la tabla para entender bien a los capitanes.

BUKATZEKO, BEGIRATU ZENBAKIEI ETA ERANTZUN…

ZEIN EGURALDI EGIN DU GEHIEN?

ZEIN EGURALDI EGIN DU GUTXIEN?

ZEIN EGUNETAN EGIN DU BERDIN?

Para terminar, mira los números y contesta.

¿Qué tiempo ha hecho más?

¿Qué tiempo ha hecho menos?

¿Qué día lo hizo igual?

   

GOGORATZEN OLERKI HAU???

¿Recordais este poema?

 

HEMEN DITUZUE ASTEKO EGUNAK GOGORATZEKO BI ABESTI…

Aqui teneis dos canciones para recordar los nombres de los dias de la semana 

https://youtu.be/zB2K6Gf_u-Y

 

 

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

2019-2020

PIRATEN EGURALDIA

PIRATEK EGURALDIARI ASKO BEGIRATZEN DIOTELA ESAN DUGU.  ETA ZUEI ZE EGURALDI DA GEHIEN GUSTATZEN ZAIZUENA? AUKERATU HAUETAKO PROPOSAMEN BAT ETA EKIN. 

NAHI BADEZUE GERO ARGAZKITXO BAT BIDALI GUK IKUSTEKO. ANIMO ARTISTAK!!

EGUZKIA

     

 

           

OSTADARRA

         

EURIA

   

                         

HEMOS DICHO QUE LOS PIRATAS MIRAN MUCHO EL TIEMPO. A VOSOTROS CUAL ES EL TIEMPO QUE MAS OS GUSTA? ELEGIR UNA DE ESTAS PROPUESTAS Y MANOS A LA OBRA.

SI QUERÉIS PODÉIS ENVIARNOS UNA FOTO PARA QUE PODAMOS VER VUESTROS TRABAJOS. ANIMAROS ARTISTAS!!

 

 

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

2019-2020

PASAHITZA PIRATEKIN…

PIRATAK, MAPAK IRAKURTZEN OSO ONDO JAKIN BEHAR ZUTEN ALTXORRA BILATZEKO, GAURKO HONETAN, EA NOLA MOLDATZEN GAREN LETREKIN…

SAIATU ETA EA ASMATZEN DUZUEN… 

ANIMO!!

Los piratas tenian que saber bien leer los mapas para buscar el tesoro. A ver como andamos con las letras…

Intentarlo!!

HITZEKIN JOLASEAN

ZE?? OSO ZAILA IZAN AL DA??

LASAI, ORAIN OPORRAK IZANGO DITUGU!! 

ONDO PASA ETA DESKANTSATU!!

¿Ha sido muy dificil??

¡Bueno, no pasa nada. tenemos vacaciones!

¡Pasarlo bien y descansar!

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

 

2019-2020

ARIKETA FISIKOA

KAIXO LAGUNAK:

HEMEN GATOZ BESTE YOGA SAIO BATEKIN. ORAINGO HONETAN TXIMELETEN IPUIN MAGIKOAREKIN EGUZKIA, EURIA, HAIZEA ETA ERROMAKO ZUBIA AGURTUKO DITUGU. ONDO PASA!!

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

EJERCICIO FÍSICO

HOLA AMIGAS:

AQUÍ VENIMOS CON OTRA SESIÓN DE YOGA. ESTA VEZ CON EL CUENTO DE LAS MARIPOSAS MÁGICAS SALUDAREMOS AL SOL, A LA LLUVIA, AL VIENTO Y AL ARCO IRIS. PASARLO BIEN!!

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

2019-2020

OSTEGUNA, OSTEGUNA!!!

KAIXO KUADRILA!!!

ZER MODUZ ZAUDETE? OPORRAK GERTURATZEN ARI DIRA EZTA?

BAINA, ORAINDIK 2 ASTE FALTA ZAIZKIGU ETA EGURALDI KAXKAR HONEKIN ETXEAN GEHIAGO EGOTEKO AUKERA IZANGO DUZUENEZ, AGIAN ANIMATZEN ZARETE TAILERREN BAT EGITERA.

BA… BADAKIZUE, BETI BEZALA…, BEGIRATU ONDO, AUKERATU ZERREKIN HASI ETA… EKIN!!!

  1. ZENTZUMEN TAILERRA 
  2. SUKALDARITZA TAILERRA
  3. PSIKOMOTRIZITATEA 
  4. ESPERIMENTUA 
  5. DANTZA  
  6. IPUINA

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean.

 

¡HOLA CUADRILLA!!!

¿CÓMO ESTAIS? SE ACERCAN LAS VACACIONES, ¿NO?

PERO TODAVÍA NOS QUEDAN 2 SEMANAS Y CON ESTE TIEMPO, SEGURO QUE ESTAIS MÁS EN CASA, POR LO QUE QUIZÁS OS ANIMÉIS A HACER ALGÚN TALLER.

¡¡YA SABÉIS, COMO SIEMPRE…, MIRAD BIEN, ELEGID CON QUE EMPEZAR Y MANOS A LA OBRA!!

  1. JUEGO DE LOS SENTIDOS (Zentzumen tailerra)
  2. TALLER DE COCINA (Sukaldaritza tailerra)
  3. TALLER DE PSICOMOTRICIDAD (Psikomotrizitate tailerra)
  4. EXPERIMENTO (Esperimentua)
  5. BAILE (Dantza)
  6. CUENTO (Ipuina)

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación.

 

 

 

 

2019-2020

DILIN DALAN MUSIKAREKIN DANTZAN 🎶

Aupa kuadrila, zer moduze zaudete? Azken txanpari heltzeko prest? Gu oraindik gogotsu jarraitzen dugu eta horregatik abesti hauekin disfrutatuko duzuelakoan gaude.

Hola Kuadrila, que tal estáis? Preparados para la recta final? Nosotros seguimos con ganas, por eso, os traemos estas canciones con las que estamos seguros que lo vais a pasar muy bien.

Sopranoa eta koroa bereizteko abestia da ondorengoa. Habanera bat, Carmen izenekoa. /La siguente canciones el una Habanera llamada Carmen con la que podréis diferenciar el coro y la soprano.

 

Dantza egiteko gogoa? Dantza hungariar honekin dantzalekuko artistak izango zarete./Quereis bailar? Con esta danza Hungara sereis los artistas de la pista.

 

Bukatzeko erritmoa lantzeko abesti bat uzten dizuet./Para terminar os dejo esta canción con la que podréis trabajar el ritmo.

Ondo segi eta ikusiko gara Getaiko kaleetan 🧒

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen den esperientzia eremuan eragiten du: Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean.

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y comunicación y representación.

2019-2020

Another Tuesday!

Hello!

Hemen gaude beste astearte bat ondo-ondo pasatzeko prest!

Ready? Hasiko al gara berotzen?

 

 

Begiratu hurrengo irudiak eta entzun errima berria. Ia nola egiten duzuen zuek. 

 

Rhyme

 

STORY WORKSHEET 3

 

 

Orain, begiratu fitxa. Hiru lagun daude: Mary, John eta Mike. Hurrengo audioan galdera batzuk egingo dizkizuet.

Ia nola erantzuten duzuen!

 

who’s wearing

 

 

Ondo erantzun dituzue galderak?

 

 

STORY WORKSHEET 4

 

Bueno, eta abestitxo batekin bukatuko dugu, okay?

 

 

Bye!

2019-2020

PIRATAK!! ZENBAT?

KAIXO LAGUNOK!!!

ASTE HONTAN PIRATAK IZANGO DITUGU LAGUN!!!!

BADAKIZUE ZER EGITEN ZUTEN PIRATEK?

BA BAI! ALTXORRA BILATZEN ZUTEN… HORRETARAKO OSO AZKARRAK IZAN BEHAR ZUTEN, BAI KORRIKA BAITA BURUZ ERE!!

GU GAURKO HONETAN, EA BURUZ NOLA GAUDEN FROGATUKO DUGU…

EA, GURE PIRATA LAGUN KOADRILAREN ITSASONTZIKO ZERBAIT KONTATUKO DIZUET,…

  1. KAPITAINAK ALTXOR KUTXA BAT ZUEN GORDETA BERE KAMAROTEAN. LEHENENGO IRLAN, 2 ALTXOR KUTXA LORTU ZITUZTEN ETA ONDORENGO IRLAN, BESTE BAT AURKITU ZUTEN. ZENBAT ALTXOR KUTXA IZANGO ZITUZTEN GUZTIRA ITSASONTZI BARRUAN?
  2. GURE PIRETEN ITSASONTZIAK 2 BELA HANDI ETA 3 TXIKI ZITUEN. ZENBAT BELA ZITUEN GUZTIRA??
  3. ETA ONDOREN, 1 PUSKATU ZEN. ZENBAT GERATU ZIREN OSORIK?
  4. ITSASONTZIAN ATERA ZIRENEAN, 6 BARRIKA BETETA ATERA ZIREN ETA BUELTAN ETORRI DIRENEAN, EZ DUTE BAT BERA ERE EKARRI BETETA, DENAK HUTSIK DAUDE. ZENBAT BARRIKA EDAN DITUZTE?

 

HAINBESTE BARRIKA EDANDA… ZENBAT LITRO EDANGO OTE ZITUZTEN??

 

BOLUMENA

GAURKOAN, BOLUMENA NEURTZEN IKASIKO DUGU. BOLUMENA NEURTZEA, BARRUAN ZENBAT LEKU DAGOEN, ZENBAT UR, ZUKU, AIRE,.. SARTZEN DEN NEURTZEA DA.

ORAINGO HONETAN, EDALONTZI DESBERDINAK HARTUKO DITUGU.

EA, 3 TAMAINA DESBERDINETAKO EDALONTZIAK AURKITZEN DITUGUN ETXEAN, HANDIA, ERTAINA ETA TXIKIA.

EDALONTZI HANDIA UREZ BETEKO DUGU.

ZENBAT EDALONTZI ERTAIN BETE DITZAKEZU EDALONTZI HANDIAREKIN?

ZENBAT EDALONTZI TXIKI BETE DITZAKEZU EDALONTZI HANDIAREKIN? ETA ERTAINAREKIN?

         

NAHIZ ETA EDALONTZIEN TAMAINA DESBERDINA IZAN JARRI AL DEZAKEGU UR KOPURU BERA GUZTIETAN? (KONPROBA DEZAKEGU)

EDALONTZI BATZUK LUZEAK ETA ESTUAK DIRA, BESTE BATZUK BAXUAK ETA ZABALAK, EGIN FROGAK…

   

ZEIN EDALONTZIK DU BOLUMEN HANDIENA? ETA TXIKIENA?

 

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

 

KAIXO LAGUNOK!!

ESTA SEMANA TENDREMOS AMIGOS PIRATAS!!

¿SABEIS LO QUE HACIAN LOS PIRATAS?

PUES SI! BUSCABAN TESOROS… PARA ELLO TENIAN QUE SER MUY HABILIDOSOS, TAMBIEN CON LA CABEZA.

HOY OS VOY A CONTAR UNAS COSITAS DEL BARCO DE PIRATAS…

  1. EL CAPITAN TENIA UN COFRE DE TESORO EN SU CAMAROTE. EN LA PRIMERA ISLA CONSIGUEN 2 COFRES Y DESPUES OTRO. CUANTOS COFRES TENDRAN EN TOTAL?
  2. EL BARCO TIENE 2 VELAS GRANDES Y 3 PEQUEÑAS. CUANTAS TENIA EN TOTAL?
  3. DESPUES SE LES HA ROTO UNA. CUANTAS TIENEN AHORA?
  4. CUANDO SALIERON EN EL BARCO, LLEVABAN 6 BARRILES Y CUANDO HAN VUELTO, NO HAN TRAIDO NI UNO LLENO, TODOS ESTAN VACIOS. CUANTOS BARRILES HAN BEBIDO?

DESPUES DE BEBER TANTOS BARRILES… CUANTOS LITROS HABRAN BEBIDO?

VOLUMEN

HOY APRENDEREMOS A MEDIR EL VOLUMEN. MEDIR EL VOLUMEN ES, SABER CUANTA AGUA,ZUMO, AIRE,… CABE EN ESE SITIO.

EN ESTA OCASIÓN COGEREMOS DIFERENTES VASOS.

A VER SI ENCONTRAMOS EN CASA VASOS DE 3 TAMAÑOS DIFERENTES, GRANDES, MEDIANOS Y PEQUEÑOS.

LLENAREMOS DE AGUA EL VASO GRANDE.

¿CUÁNTOS VASOS MEDIANOS PUEDES LLENAR CON EL VASO GRANDE?

¿CUÁNTOS VASOS PEQUEÑOS PUEDES LLENAR CON EL VASO GRANDE? ¿Y CON EL MEDIO?

  

 

AUNQUE EL TAMAÑO DE LOS VASOS SEA DIFERENTE, ¿PODEMOS PONER LA MISMA CANTIDAD DE AGUA EN TODOS LOS VASOS? (SE PUEDE COMPROBAR)

HAY VASOS LARGOS Y ESTRECHOS, OTROS BAJOS Y ANCHOS,…

 

¿QUÉ VASO TIENE MÁS VOLUMEN? ¿Y EL MÁS PEQUEÑO?

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

2019-2020

PIRATAREN IRLA

ALTXORRAK GORDETZEKO KAXA (Caja para guardar los tesoros)

PIRATEK ALTXORRAK BILATZEN DITUZTE, ITSASOAN EDO UHARTEETAN. ALTXOR KUTXAREN BARRUAN URREZKO ETA ZILARREZKO TXANPON ASKO ETA BITXIAK EGOTEN DIRA.

BA AL DAKIZUE ZER DIREN ALTXORRAK? NOR DU ALTXOR BAT ETXEAN? NON GORDETZEN DITUZUE ZUEN ALTXORRAK? ZE IRUDITZEN ZAIZUE ZUEN ALTXORRAK GORDETZEKO KAXA BAT EGITEN BADUGU?

LOS PIRATAS GUARDAN LOS TESOROS, EN EL MAR O EN LAS ISLAS, DENTRO DE LA CAJA DE LOS TESOROS SUELEN HABER MUCHAS MONEDAS DE ORO Y PLATA Y TAMBIÉN MUCHAS JOYAS.

YA SABÉIS QUE SON LOS TESOROS?  QUIEN TIENE UN TESORO EN CASA? DONDE SOLÉIS GUARDAR VUESTROS TESOROS? QUE OS PARECE SI HACEMOS UNA CAJA PARA GUARDAR VUESTROS TESOROS?

KATALEJOA (Catalejo)

BA AL DAKIZUE ZERTARAKO ERABILTZEN ZITUZTEN KATALEJOAK PIRATAK? BESTE ITSASONTZI BATZUK IKUSTEKO, IRLAK NON ZEUDEN JAKITEKO ETA URRUTIRA ZEUDEN GAUZAK IKUSTEKO.

GUSTATUKO ZITZAIZUEN ZUEN KATALEJOA EDUKITZEA? JARRI MARTXAN ESKU HOIEK ETA GOAZEN LANERA!!

      

SABÉIS PARA QUE UTILIZABAN LOS CATALEJOS LOS PIRATAS?

LES PERMITÍA AVISTAR E IDENTIFICAR BARCOS, ISLAS U OTROS OBJETOS A GRANDES DISTANCIAS.

OS GUSTARÍA TENER VUESTRO  PROPIO CATALEJO. PUES MANOS A LA OBRA!!

EZPATA (Espada)

PIRATA ON BAT IZATEKO ZER FALTA ZAIGU? SEGURU ASMATZEN DEZUTELA? NOLA DEFENDATZEN ZIREN PIRATAK?  HORI DA, EZPATEKIN

ORAINGO HONETAN KARTOIZKO EZPATA BAT EGINGO DUGU ETA GERO KALERA IRTENGO GARA DENOK ETA PRIMERAN PASAKO DUGU GURE EZPATA BERRIAREKIN.

PARA SER UN BUEN PIRATA QUE NOS HACE FALTA? SEGURO QUE LO ACERTÁIS. COMO SE DEFENDÍAN LOS PIRATAS? ESO ES, CON LAS ESPADAS.

ESTA VEZ VAMOS A HACER UNA ESPADA DE CARTÓN Y LUEGO SI QUERÉIS PODRÉIS SALIR A LA CALLE CON ELLA Y LO PASAREMOS GENIAL.

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación

 

2019-2020

PIRATAK ENTZUTEN?

GAURKOAN IPUIN BAT SORTU NAHI DUGU ZUEKIN…

HORRETARAKO, ADI ADI ENTZUN BEHAR DUZUE!!

ISTORIO BATEN ZATI BAT KONTATUKO DIZUET, ZUEK ENTZUTEN DUZUENAREN MARRAZKIA EGITEKO.

ZER IRUDITZEN? BA… HAS GAITEZEN!!!

NAHI IZANEZ GERO, PENTSATU NOLA JARRAI DEZAKEEN ISTORIOAK ETA IDATZI EDO KONTATU…

 

Hoy queremos crear un cuento con vosotros.

¡Para eso debéis escuchar atentamente!

Os voy a contar parte de una historia para que dibujeis lo que oigais.

¿Qué os parece? ¡¡Pues comencemos!!!

Si quereis, pensar como puede seguir la historia y escribir o contar…

 

ASMAKIZUNAK (adivinanzas)

OLATUAK DANTZAN,                              ITSASOA GORA 

GORA ETA BEHERA,                              ITSASOA BEHERA,

BEHERA ETA GORA,                              EZ DA MAREA.

DANTZA AMAITU DA.                            ZER DA, ORDEA?

 

BANDERAN JARRI IZAN NAUTE

PIRATEN IKURRA,

HARAGIRIK GABEKO HEZURRA,

IZUTIEN BELDURRA.

ERANTZUNAK HURRENGO ASTEAN… bidali erantzunak ea asmatzen dituzuen..

Las respuestas la semana que viene… mandar las respuestas a ver acertais…

 

OLERKIAK (poesias)

AURREAN PROA

ATZEAN POPA                                           

ETA EZ DAKIENA

URETARA

 

 

BURUAN, ZAPIA

BEGIAN, PARTXEA

ESKUAN, EZPATA

SORBALDAN, LOROA

NI……….PIRATA

TXIKIA NAIZ.

 

*Proposaturiko jarduera hauek Haur Hezkuntzako Curriculumean azaltzen diren bi esperientzia eremuetan eragiten dute: Nortasunaren eraikuntza eta ingurune fisiko eta sozialaren ezagueran eta baita Nortasunaren eraikuntza eta komunikazioa eta adierazpenean

*Las propuestas planteadas inciden en los dos ámbitos de experiencia que aparecen en el Currículo de Educación Infantil:Construcción de la propia identidad y conocimiento del medio físico y social y Construcción de la propia identidad y comunicación y representación